GUIA EDUCATIVA DE CASTELLDEFELS
Programes, projectes i activitats 2019/2020
[Cercador d'activitats]   [Mapa web]   idioma: CA | ES   text: A A A
 
Pla Educatiu Entorn
Mostra d'activitats extraescolars
Festa cloenda Extraescolars
Activitats Extraescolars
Esports
Auques i Cómics
Joci Jove
Educació Ambiental
Pau i Solidaritat
Salut
Inclusió
Educació per la convivència
Educació per la participació ciutadana
Convivència i Interculturalitat
Igualtat
Cultura
Orientació acadèmica i professional
Joventut
La Guaita
Educació Viària
Prevenció de Riscos i Seguretat
Pla de formació per a les famílies
UPC: Un dia a la Uni
Mart XXI
Campanya Teatre i Música
Projecte Eslora
Cercador d'activitats

Aquesta web compleix les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI
Més infomació

Icona de conformidat amb el Nivel Doble-A, de les Directrius d'Accesibilidad par al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI

Vàlid HTML 4.01!

Vàlid CSS!

Revisor automàtic de l'accesibilitat

Coeducació i igualtat d'oportunitats
COM SÓN EL PRÍNCEP I LA PRINCESA?

Adreçat a:

Educació Primària 1r i 2n.

NOTA: L'aprovació d'aquesta activitat està en funció de la disponibilitat pressupostària.

Durada:
1h.

Lloc:
A l'aula de l'escola.

Calendari:
Al llarg del curs.

Requisits tècnics:

A càrrec de l'entitat.

Contacte municipal:
Àrea d'Igualtat

Isabel Cabré/ Anna D. Rodríguez
Tel: 667 871 709 o 93 665 11 50 (ext. 504)
igualtat@castelldefels.org

Realitza l'activitat:
Associació Benestar i Desenvolupament

Inscripcions:

Del 3 al 30 de setembre de 2019


Descripció:

El taller s'estructura en 2 blocs:

1) Presentem els personatges dels contes tradicionals sobre els que volem treballar. Ensenyem diferents targes amb diferents adjectius i els demanem que decideixin a quin personatge li escau millor: ex Blancaneus- dolça. A partir d'aquí, analitzem si en la vida real totes les dones/nenes són guapes, bones, treballadores..., i tots els homes/nens valents, forts, Intel·ligents....

2) Demanem que cada alumne/a, escrigui cinc frases amb adjectius associats a un personatge del sexe contrari al seu: Jo sóc ........quan........ Llegim una frase de cada alumne/a i l'utilitzem d'exemple per desmentir els estereotips de gènere dels contes analitzats.

Conclusió: Les característiques que han anomenat no són ni masculines ni femenines.Tots/es podem ser valents/es, llestos/es, forts/es, cuidadors/es, en diferents moments.


Objectiu:

Metodologia:

A través d'activitats lúdiques, dinàmiques i participatives, busquem treure a la llum els estereotips sexistes així com els conflictes quotidians que els fan patir i dificulten la seva relació amb l'entorn, buscant solucions pacífiques i respectuoses amb ells/es mateixos/es i amb els/les altres, creant un clima en el que predomini el reconeixement i la comunicació en una convivència igualitària.

[tornar a la pàgina anterior]

Imprimeix la pàgina

↑ pujar