Sol.licitud per participar a la fira medieval de Castelldefels, Castrum Fidelis els dies 6, 7 i 8 de desembre.  (trÓmit i servei)

"Castrum fidelis" és la fira d'inspiració medieval que coincideix amb la Festa Major d'hivern. A Castelldefels, aquest esdeveniment se celebra els dies 6,7 i 8 de desembre amb gran èxit de públic i participació comercial. La plaça de l'Església i els seus voltants s'omplen de parades d'artesania i alimentación. A més, les activitats d'animació històrica omplen el castell amb grups recreacionistes.

Abast i Requisits

Qui ho pot solĚlicitar

Comerciants, restauradors i entitats sense afany de lucre domiciliades i registrades a Castelldefels.

Els productes a la venda durant el mercat,  hauran de correspondre amb els epígrafs donats d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE) del local comercial o de restauració.

L'Àrea valorarà el cas de les Associacions sense afany de lucre, que en qualsevol cas hauran d' exercir la mateixa activitat a la fira que duen a terme al seu dia a dia.

Les places son limitades. L'accés a la fira serà per estricte ordre de sol·licitud.

Quan es pot solĚlicitar

A partir de l'1 d'octubre fins el 6 de novembre

Obligacions econòmiques pel sol·licitant

Recursos que es poden interposar

Recurs potestatiu de reposiciˇ (1 mes)
Recurs contenciˇs administratiu (2 mesos)

Termini de resolució i sentit del silenci

L'endemÓ de la finalitzaciˇ del perÝode d'inscripciˇ, el personal tŔcnic de l'└rea de Comerš revisarÓ la sol.licitud i contactarÓ amb els participants en un mÓxim de 5 dies.Silenci negatiu

Tramitaciˇ telemÓtica

Tramitar per Internet

Tramitaciˇ presencial

Pas a pas

  1. Recepció de la sol·licitud: A l'Oficina d'Atenció Ciutadana us emplenaran el model de formulari de sol•licitud per enviar-la a la Unitat de Comerç.
  2. La Unitat de Comerç un cop finalitzat el periode d'inscripció es posarà en contacte amb tots els sol.licitants per confirmar o no l'assistència a la fira. En aquest moment es requereix la documentació al sol.licitant. Una vegada confirmada que la documentació és correcta es procedeix a efectuar la liquidació que s'haurà d'abonar abans de la celebració de la fira.
  3. La Unitat de Comerç efectuarà una reunió prèvia amb tots els assistents a la fira per confirmar espais, condicions de muntatge, horaris i altres requeriments.

On es pot tramitar

Documentaciˇ que ha de portar el solĚlicitant

  1. Per a la venda de artesania no alimentària: Fotocòpia de l'IAE, Fotocòpia de l'Assegurança de responsabilitat civil. En cas d'autònoms, rebut del darrer pagament.
  2. Per a la venda de productes alimentaris: Fotocòpia de l'IAE, Fotocòpia de l'assegurança de responsabilitat civil, carnet de manipulador/a de aliments i del registre sanitari dels aliments.

Etiquetatge correcte  segons reglament UE 1169/2011.

↑ pujar
©
Ajuntament de Castelldefels
Plaša de l'EsglÚsia, 1 - 08860 Castelldefels
TelŔfon: 93 665 11 50